21 Mart 2013 Perşembe

KAVRAM KARTLARI


Önce Vitaminöğretmene bakıyordum.Orda kavram kartlarından bahseden bir video seyrettim.Googleladım ve bi ton yazı okudum...Kavram kartlarıyla ilgili...

Ben bunu yapıyordum ama  bir ismi olduğunu bilmiyordum...Ve bu yöntemin kullanılıp , üstüne üstlük bir de adının olduğunu...Meğersem 1960'lı yıllarda ilk defa Novak tarafından kullanılmış :)

Peh peh peh...Adamlar  bi şey iyiyse hemen patentini alıyorlar beee... Cmap tools  diye bir bilgisayar programı da  üretilmiş bu kavramları hazırlamak için , ücretsiz indirilebiliyor internetten...

Ben yıllardır kullandığım şey demek ismi bile varmış...

Bundan sonra kullandığım öğretmenlik tekniklerini patentleteyim bari iyi fikirlerimin....,

Gerçi ne kalmıştır ki ? diğer insanların kullanmadığı ..Allah allah ...

Eeee bu işler böyle işte.......El aleme bak , hemen ismini yapıştırıp kitap yazıyorlar , sahipleniyorlar...çokta iyi yapıyorlar...

Hiç yorum yok: