22 Aralık 2012 Cumartesi

KIYAMET KOPMAMIŞ , HALA YAŞIYORUM



Akşam yatarken bakalım yarın kalkabilecekmiyim? diye hiç düşünmedim bile... Kıyamet kopsa hiç üzülmem yemin ederim...Sadece yaşayamadıklarım ve yapamadıklarım beni üzer...Yaşamak üzmezki insanı!

Neyse sabah kalktım ev buz gibiydi..Korkudan (doğalgaz faturası korkusu) donuyoruz...EEEEee bende sıradan bi devlet memuruyum ve doğalgaz faturası acaip ısıtıyor içimi...Faturayı elime aldığım zamanları bekliyorum.Çünkü o zaman acaip ısınıyorum ..Isınmayı bırak yanıyorum hattaa!!!

Her neyse bu Maya takvimine göre 21 Aralıkta kıyametin kopacağı hengamesi benim çok işime yaradı ? Nasıl mı? Hayatımı , isteklerimi , kendimi ve yaşantımı tekrar sorguladım... Ölmeden önce yapmak istediklerimi düşündüm...Ve son bulmadan önce hayatım yapacaklarımı kararlaştırdım.Aferin bana çok iyi halt etmişim...

Böyle kıyametin kopacağı, hayatın son bulacağını düşündüğünde insan farklı bakış açışıyla düşünmeye olaylara farklı bakmaya başlıyor...Dünyanın gelip geçiciliğini daha derinden hissediyorsun!!

Hiç yorum yok: