27 Nisan 2012 Cuma

3 HAFTADIR YAŞADIKLARIM ZORDU..ATLATTIM

Bu sefer ki yazımı okumayın lütfen ( öldürücü olabilir !!! ) Taaaaaaaaaaaaa 3 hafta önce Cuma günüydü. Yönetmelik değişmişti.Allahın cezası yönetmelik hayatımı alt üst etti. Ne güzel bi sistem kuruyorum hayatımda …Pat bi yönetmelik , bi yazı , bi görevlendirme ..karışan yaşam , zıplayan sinirler felan ..uzun lafın kısası sevgili günlüğüm 6 Nisan Cuma günü Öğretmenler odasında sinirlerim zıpladı..bi arkadaştan kaçmaya çalıştım ..Yarabbbiiiimm sen beni koru ..Bi daaa yanıma yöreme ..rabbiiiiimm..
Her neyse ben çok fazla dır dır konuşmayan sessiz biri olarak (ama hakkını korusada sevdiklerine ezilen) , galiba benim kafama çocukken saksı düşmüş ..! Bu böyle olmalı .. Moralim yerindeyken ..Bi olay olur demoralize olur ..Sıfırr olurum..Hatta hastanelik olmama yeter bi olay…
Yaşım kemale erse de can çıkmadan huy çıkmazmış ya , yok yani bende bi gelişme.. Bi anda sıfıra iniveriyorum moralmen…

8 Nisan Pazar günü Veli toplantısı vardı..Haftasonum okulda geçti…

12 perş. -13 Nisan Cuma günlerinde hiç sevmediğim bi ortama gittim mecburen , yönetmelik gereği…Ama midem nasıl ağrıdı…Başıma da ağrılar girdiiii…ufff…
O haftasonum berbattı… 19 perş.– 20 Nisan Cuma günleri moralmen istemiyorum ya gitmek…ayaklarım gitmedi.. gitmedim bende (acısı çoq fena çıkacak!) .. Bende artık ıskayım , sorumsuzum.. Hep ben mi sorumlu olup , baş ağrısı çekicem , stresten…

Bi kaç haftadır nöbetler, dersler derken ev havaya uçtu..Ne yemek yapabildim ne de doğru düzgün temizlik… Öyle ki geçen hafta yorgunluktan Sülümanı bile seyredemeden uyumuşum..Düşünün ki Hürrem’le Sülümanı seyredemedim …o derece yorulmuşum yani ! (Yahu bu Sülüman’ın bi seferi 28 ay -29 ay sürmüyor muydu? Bu Sülüman hiç Haremden dışarı çıkmıyor..)

Geçen hafta Çarşamba günü babam eve geldi ..O gün 5 kat aşağı yukarı 130 defa öğrencilerin peşinden çıkıp indim..Doktor merdiveni yasaklamıştı ama nerdeee… Çalışan bi insan nasıl olacak? Babam eve geldiine pişman olmuş olmalı..O akşam Sinirli ördeğim makarna yaptı..Abiside tavuk kızarttı tavada…

Cuma akşamı bütün enerjim bitmişti artık..Akşam 8’de yemek yedik.. ben sofrayı topladım..saat 21:30’da çoktan yatağın içine atlamıştım.. Biraz kitap okuyup uyuyuverdim.

BU HAFTA ! NE YAPTIM , NE ETTİM ?
22 Nisan Pazar günü Ümraniye İkea ve Media Hipermarkete gidip gezdik.Çok güzeldi ..Gezdiklerimden gördüklerimden bahsedecek olursam Bu İsveçliler taaaa kuzey kutbundan kalkıp buralarda dükkan açıyorlar abicimm…Tasarımlar şahane pek bi sevmeye başladım ..

Soğuk gelirdi önceden bu kutup insanlarının tasarımları..İnceleyince “maşallah , maşallah” diye diye gezdim…Gerçi Topkapı Sarayını gezen turistlerinde bizim Türk tasarımlarına bakıp bakıp “perfect ,perfect” demelerini de hayretle duymadım dersem yalan olur..Bana kalsa Osmanlı –Türk tasarımı kap kacak tencere diyecem ama işte öyle değilmiş..ne değerler varda fark edemiyoruz…
İşte bu İsveçliler bunu becerebilmişler… Bir yastık –bir nevresim örtüsünü 40 milyona satıyorlar ..yahu tekstilde dünyada Türkiyeden daha iyisi daha bedavası yok..

Bizim Taç nevresim takımlarını çatır çatır at yıka…Daha ucuz daha kaliteli…Yoq arkadaş Adamlar taaa kutuplardan gelip Textilin merkezinde bize nevresim satıyorlar ..Helal olsun diyorum başkada bi şey demiyorum…

Hiç yorum yok: